Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012!

Minu aasta hakkas suurepäraselt, kui mitte imeliselt! Loodan, et nii on ka edaspidi, sest siis oleks ülisupervinge! :) Eile tulid Kai ja Siim maale ning võtsid endaga kaasa palju süüa ja nosimist ja tegime nendega väiksed joogid..  Ja lõpuks tulid Laura, Steven ja Martin mulle järgi ning läksime apja.. Seal kulges ka mu aastavahetus siis.. Seisime natuke aega Lauraga nagu kodutud ja jõime siidrit :D
Käisime kuuse all ilutulestikku vaatamas ja lasime siis õnnitlused ka uue aasta saabumisel käiku.. Õhtul lasime ikka korralikult Bailal meile nalja teha ja niisama nali ka ei puudunud, nendega oli hea! Ja kindlasti on ka edaspidi.. Õhtul sai üks pisike jalutuskäik ka tehtud, mis oli i m e l i n e!!! Varsti jälle.. :)
Ning üks tobujuhkam mõtles ka, et laseb enda kulul "närve rahustada" -.- aga ise selle üle veel õnnelik!
Ning täna tuli mu armas Kristi siia, mille üle on mul hea hea meel.. :)

Aga, mis mul ikka soovida, head uut ja pange ässalt!









No comments:

Post a Comment