Thursday, January 19, 2012

Coffee, tea or me?

Noo.. Üleeile oli sigavinge päev Tallinnas koos Mimmu ja Mõmseliga ning Kätlinit nägi kaa.. Käisime kinos, sõime pizzat ja tuiasime niisama ringi ehk väga meeldis.. Pluss käisime lõpuks vanalinnas jalutamas ja kui mul oleks võimalus, siis ma elaks ainult seal ja ei väljuks nende müüride vahelt, ausalt noh.. Superilus on see :) Eriti pimedas, kui kõik tulukesed põlevad.. Ainult sellepärast mulle Tallinn meeldibki :D Kunagi tahaks selle klubimelu ka ära proovida.. Hahah.. A noo tundub, et see tuleb üsna varsti ka.
Eile käisin veel Liisu pool. Laulsime ja jõime kohvi ja sõime kartult + passisime akna peal, kuidas traktor lund lükkas.. aga ta vist ei pannud meid tähele :D
Muidu veel nii palju, et ma ei suuda ära oodata aprilli ning tädipoja pulma! Mida kõike ma sellest päevast veel teada ei saa.. Ühesõnaga tundub tore tulevat..








No comments:

Post a Comment