Tuesday, November 8, 2011

I've got a horrible feeling..

..it's such a horrible feeling..

Ühesõnaga on kõik okei ja koolis mulle meeldis ja koju tahaks,
sest siin on nii külm.. Pmts tegelt tahaks niisama vedeleda ja puhata. Neljapäev siis 
vististi Tartusse ja reedel on juba JALKAAAA! Fucking awesome, can't wait noo..
Laupäev näen Liisku ja elu on lill, lõhnad juurde ja saab hakkama küll :) Muidu
on okei, aga soojust tahaks küll.. :S  Ja viskan paar pildut ka, mis siis sii Mimseliga 
nv-l tegime, ühesõnaga picproof on totaalselt õnnestunud, et me olime okei's seisus! 
Aga hea, et ma ise siis rahul olen selle sokiga siin, mis ma kirjutasin, kuna ma ei viitsi
ilusalt midagi kirjutada, parem niisama, lasen linnutiivul paar lauset.. okei

Karl saatis oma nunnudest jalanõudest pilti! :)

 


No comments:

Post a Comment